Post by zheidolobetrei on Feb 9, 2022 19:03:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt onbeperkte tokens ▞▞▞
▞▞▞ Age of Z Origins:Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Age of Z Origins:Tower Defense სტრატეგია izun
Geweldig spel met veel dingen om te doen en te ontdekken.
Het is een goed spel
Allereerst wil ik zeggen dat ik echt dol ben op dit spel. Het is leuk en heeft een heleboel verschillende elementen. Het probleem met het spel is dat als je echt een tijdje wilt kunnen spelen, de superbetaalde spelers iedereen domineren en er is echt niets dat je kunt doen. Verander je verdomde prijzen!
Deze game is geweldig, er is een wens om meer in te zoomen om te helpen mijn bril niet te dragen. Ik waardeer het grafische detail zeker! Geweldig werk en uitstekende gameflow
Age of Z Origins:Tower Defense Strategi hla
Perfect spel en zou het 8 sterren moeten geven 😋 maar er is nog wat verbetering nodig in de Arabische vertaling, daarom heb ik het 3 sterren gegeven, maar als je het in het Engels speelt, zul je veel plezier en echt plezier hebben 👍 Ga door jongens
Deze RTS-game is leuk en kan voor de meeste mensen zijn. Op basis van mijn ervaring is het echter een pay-to-win-game tijdens Kill Events. Degenen die bereid zijn het meeste geld uit te geven, zullen ALTIJD het spel domineren. Ze kunnen zo vaak aanvallen als ze willen, zo vaak als ze willen zonder een overeenkomst om deel te nemen aan de strijd. Het zou leuk zijn als bijvoorbeeld een speler van niveau 20 een stad niet kan aanvallen zonder een speler of een soort van toestemming of vereiste.
Veel blits tijdens aanvallen en systeemcrashes, maar ze hebben verbeteringen aangebracht. Leuk om te spelen en zeer diepe programma-opties in het spel.
Dus mijn ervaring was oké, niet de beste. Dus hier is een probleem dat ik heb gevonden. Wanneer iemand aan het rallyen is en de leiding heeft en dan doet iemand mee, dan zou het een optie moeten zijn voor de andere persoon en niet alleen de leidende persoon om zich af te melden voor een rally, want het kan een vergissing zijn. En de leider van de rally had de wedstrijd kunnen verlaten en wist niet dat hij een sterke speler aan het verzamelen was. En daardoor verloor ik veel bp-punten waar ik de afgelopen 4 dagen hard voor heb gewerkt.
Niet slecht....kan wel wat verbeteren, maar leuk om te spelen.
Verschrikkelijke klantenondersteuning, download niet tenzij je een hoop geld wilt uitgeven en ze helpen niet als je je account verliest.
Veel leuke graphics, hetzelfde basisspel als andere oorlogsspellen.
Moeilijk om door te gaan vanwege de kosten en de lage beloningen
Ja, dit is de eerste keer dat ik speelde, maar ik heb genoten van deze spellen☺️
Ontwikkelaars kennen hun eigen spel niet, waardoor spelers de verkeerde beschrijving krijgen. Het is geen spel voor één speler, het is hetzelfde strategiespel in MMO-stijl dat je probeert te melken voor je zuurverdiende geld. Blijf weg van dit spel, het is slecht gemaakt en het probeert je alleen maar in een uitgavenspiraal te zuigen.
Saaaaai.....
Goed spel maar langzaam op gang.
Er zit een slijpelement in het spel, wat erg leuk is voor een lange levensduur. Leuk spel. Ik wou dat goud accountgebonden kon zijn. Kan de naam aanpassen, zet de mijne momenteel op MoneyG365 in wereld # 79.
Het is een geweldig spel, ik ben er dol op, het heeft een zeer goede verhaallijn en het kost niet veel geld, en dat is het beste van alles, de meeste spellen kosten een fortuin om dit spel te spelen
Mini Market - Сooking Game Симуляторы grrt
Heel leuk spel. Ik denk dat er kampen moeten zijn die we de hele dag kunnen verzamelen voor extra beloningen om te upgraden. En maak het gemakkelijker om gouden schilden en teleportaties te krijgen. Nu ik hier geen geld aan uitgeef, is alles nog steeds goed en uitgebalanceerd. Al het andere is goed.
Zeer gedetailleerde
De bouw- en speelstijl lijkt erg op andere games van dit type, maar om de een of andere reden vind ik deze echt leuk, het heeft zombies, mini-spelmodi, getimede aanvallen om sterkere tegenstanders uit te schakelen, en in tegenstelling tot de meeste andere games lijkt het veel van mensen zijn veel vriendelijker en niet al te veel mensen vatten het spel persoonlijk op, zoals ik bij vele anderen heb gezien. Ik ben behoorlijk ver gekomen in een redelijk tempo en heb nog niets uitgegeven dat echt leuk is om in te loggen.
Ik ben verliefd op dit spel, het heeft echt zijn eigen unieke stijl
Ik speel dit nu al een paar jaar, het heeft een goed vechtsysteem en interessante evenementen. Het is jammer dat de game-ontwikkeling geen klantenservice heeft en de massale verkoop van middelen en steden in elk land mogelijk maakt. Voor degenen onder ons die het spel willen spelen zoals het is ontworpen, blijven we achter. Ik heb de afgelopen twee jaar aanzienlijk betaald voor dit spel en nu verlies ik mijn interesse vanwege deze problemen.
Wat een rotspel hapert al van in het begint op niks !!!!!!!!!!
Geweldig spel, je wilt blijven spelen. Elke keer wil je weer de gevechten aangaan en zo veel mogelijk aanvallen en monsters aangebracht.
Ik wou dat er meer strategische gameplay was bij het aanvallen van aanvallen en meer controle over hoe je je legers beheerde.
Kan niet inloggen tenzij via wifi, en technische hulp is GEEN hulp. Ze geven het steeds door aan iemand anders en ik kom nergens. Echt jammer... Ik hou van het spel en speel het al heel lang. Nu dit probleem. Ik heb dit probleem nu ongeveer 2 maanden en geen teken dat het wordt opgelost
Tot nu toe is dit de beste MMO die ik heb gespeeld, nu geef ik geen geld uit aan deze game en het gaat goed, maar de wachttijden zijn een beetje lang, maar het is oké, wat ik niet leuk vind aan de game zijn de evenementen die zijn ingesteld dus de enige spelers die vanaf het begin in het spel zijn geweest of degenen die geld uitgeven, kunnen winnen. Ik speel al 2 maanden en ik kan geen van de evenementen winnen, ik heb het geprobeerd en kan gewoon niet concurreren met de spenders of lange timers. Je moet bij de meeste evenementen in de top 100 staan of niet
Kom maar op met die handleiding Duister, heel duister.
Te veel te technisch maar niet echt goed
Speel dit spel al meer dan 1,5 jaar. Het gaat over geld, geld... En het is beter een dollar te krijgen dan niets - het idee van de hoofdontwikkelaar. Als u niet investeert, zult u geen succes hebben. De drop-rates zijn erg laag... Ik begrijp zelfs niet hoe ik hier zoveel tijd heb doorgebracht... Misschien omdat ik koppig ben, is het de enige voor de hand liggende reden...
Waardeloos, ...
Topspel
Dit spel is dope! Een ding dat ik als verbetering zou willen zien, is een langere duur van in-game-meldingen, bijvoorbeeld. tekst verschijnt op het scherm tijdens het spelen en verdwijnt voordat je de kans hebt om te lezen wat er staat. Commandant 17131659. Bedankt voor het geweldige spel jongens. Ik hou ervan!
Age of Z Origins:Tower Defense Chiến thuật bhr
Leuk spel!
Het spel op zich is best goed. Maar het is onstabiel en laadt vaak niet of er is een storing die alleen kan worden verholpen door de telefoon opnieuw op te starten.
De game ziet er totaal niet uit als de reclame die ik er over te zien kreeg. Volgens mij hebben ze de reclames aangepast op de leeftijd van de kijker. Ik kreeg een reclame te zien van een spel die er veel prei op Red Alert2 uit 1999. Ik kreeg nostalgische gevoelens en toegepaste de game. Maar ik kreeg totaal iets anders. Leuk doel deceptie verdient niet eens 1 ster.